هزینه حمل اثاثیه اهواز

هزینه حمل اثاثیه اهواز

هزینه حمل اثاثیه اهواز

هزینه حمل اثاثیه اهواز مد نظر تمامی مستاجران عزیز می باشد. باربری و اثاث کشی از جمله کارهایی است که هزینه هایی را به دنبال دارد و این هزینه ها در بعضی موارد بسیار زیاد خواهد بود و معمولا افراد در صدد این هستند که حمل و نقل آنها هزینه کمتری را به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه شرایط باربری و حمل نقل همه یکسان نیست قطعا قیمت و هزینه حمل اثاثیه اهواز آنها نیز یکسان نخواهد بود. عوامل مختلفی در هزینه باربری موثر می باشد.با رعایت یکسری از نکات می توان باعث کاهش هزینه باربری شد.

تعرفه حمل بار از مبدا اهواز
دستمزد کارگر اسباب کشی

با توجه به تغییرات تعرفه هابرای اطلاع از قیمت ها بهتر است با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

خدمات قیمت
هزینه دستمزد کارگر به ازای هر سه ساعت کار۳۰ هزار تومان
کرایه حمل اثاثیه منزل با ماشین کشیده و مخصوص حمل اثاثیه ۸۰-۱۰۰ هزار تومان
کرایه حمل اثاثیه منزل با ماشین کشیده برای هرساعت اضافه۳۰ هزار تومان

برای اطلاع از سایر جزئیات در مورد قیمت و هزینه حمل اثاثیه اهواز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت باربری از اهواز وانت نیسان
قیمت باربری در اهواز وانت نیسان

نرخ حمل اثاثیه منزل اهواز

نرخ حمل اثاثیه منزل اهواز شامل هزینه های مختلفی می باشد در ادامه به این هزینه ها اشاره خواهد شد و همچنین نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در اهواز و سایر موارد آورده شده است.

قیمت حمل اثاثیه منزل

نرخ حمل اثاثیه منزل اهواز براساس نوع ماشین متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت باربری برای حمل اثاثیه منزل در داخل اهواز جدول زیر را مشاهده نمایید :

حمل اثاثیه با ماشین نیسان برای مدت زمان ۳ ساعت ۷۰-۱۱۰ هزار تومان در داخل اهواز
حمل اثاثیه با ماشین خاور برای مدت زمان ۳ ساعت ۱۰۰-۱۵۰ هزار تومان در داخل اهواز
بهترین باربری اهواز

بیمه باربری 

بیمه باربری براساس موارد مختلف از جمله نوع بار و کالا حجم و موارد دیگر متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات دقیق تر و شرایط بیمه باربری بهتر است با کارشناسان ما تماس خاصل فرمائید.

هزینه حمل وسایل سنگین

در حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی بعضی از وسیله های سنگین مانند گاو صندوق، یخچال فریزر سای بای ساید، پیانو، کتابخانه،بوفه سنگین وبوفه های بزرگ شیشه ای، تردمیل دارای هزینه حمل جدا می باشند و هزینه وسایل حمل سنگین خارج از وسایل اسباب کشی محسوب می شود. در جدول زیر قیمت حمل و باربری اثاثیه سنگین را مشاهده می کنید برای هماهنگی بیشتر و اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

نوع وسیلهطبقهقیمت باربری و حمل اثاثیه( تومان)
یخچال ساید بای سایدبه ازای هر طبقه۸-۱۰ هزار
گاو صندوقبه ازای هر طبقه و با توجه به وزن گاو صندوق۱۰-۳۰ هزار
شیشه های میز ناهار خوریبه ازای هر طبقه۵- ۱۰ هزار

هزینه اسباب کشی هایی که بیشتر از ۳ ساعت طول میکشند

اسباب کشی هایی که بیش از ۳ ساعت طول می کشد دارای هزینه های اضافه تری خواهند بود و با توجه به نوع خدمات هزینه ها متغیر می باشد.

معیارهای موثر در تعیین هزینه حمل اثاثیه اهواز

  • حجم بار: یکی از مهمترین عامل در تعیین هزینه حمل اثاثیه اهواز میزان و حجم اثاثیه می باشد. قطعا حجم وسایل با توجه به شرایط متفاوت مکانها از قبیل خانه و یا شرکت و یا کارخانه و … متفاوت می باشد.
  • زمان اثاث کشی: عامل دیگر در تعیین هزینه حمل اثاثیه می باشد و با توجه به موارد مختلف از جمله حجم و میزان اثاثیه زمان اثاث کشی در موارد مختلف متفاوت می باشد.
  • هزینه حمل اثاثیه منزل اهواز
  • مدت زمانی است که اثاث کشی طول می کشد. معمولا شرکتها و مجموعه ها برای اثاث کشی بازه زمانی مثلا ۳ ساعت را در نظر می گیرند و چنانچه اسباب کشی بیشتر طول بکشد هزینه اضافی دریافت می گردد.
  • وسایل سنگین: حمل و جا به جایی وسایل سنگین مانند تردمیل، ساید بای ساید، گاو صندوق و… سخت تر می باشد و هزینه حمل و نقل آنها با دیگر وسایل متفاوت است.
  • تعداد سرویس ها: تعداد سرویس ها در اثاث کشی ها متفاوت می باشد و به میزان و حجم بار شما بستگی دارد که با چند سرویس این اثاث کشی صورت می گیرد.
  • نوع وسیله : با توجه به نوع بار و حجم بار از وسیله مناسب استفاده می شود مانند کامیونت، نیسان، خاور و …

برای داشتن حمل بار با بهترین قیمت بهتر است با پشتیبانی تماس حاصل نمایید

خدمات باربری ما

قیمت مناسب: این مجموعه برای ارایه خدمات دارای تعرفه و قیمتی متعارف و مناسب می باشد و بزرگترین سرمایه مجموعه ما، مشتریان هستند به همین خاطرهمواره سعی ما جلب رضایت مشتری می باشد. بعد از بررسی بار و اثاث شما قیمت مناسب را ارائه میدهد.

کیفیت خدمات: تلاش ما ارایه خدماتی با کیفیت می باشد چنانچه بعضی از افراد شاید با قیمتی ارزانتر این کار را انجام دهند ولی بعد مجبور می شوید هزینه های اضافی دیگری را به دلیل خساراتی که در اثر حمل نامناسب یا استفاده از وسایل و تجهیزات نامناسب به وسایل وارد شده بپردازید.

blank
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =