باربری اهواز تریلی کفی

باربری اهواز تریلی کفی

باربری اهواز تریلی کفی

باربری اهواز تریلی کفی  بسیار مورد تقاضا بوده است . امروزه تمام باربری ها و شرکت های حمل بار از تمام وسایلی که بتوانند بارشان را سریع تر حمل نماید، استفاده می کنند اما گاهی حمل بعضی از بارها نیاز به خودرو و ماشین خاصی دارد، افرادی که بخواهند از جنوب کشور بار بسیار سنگین را جابجا کنند، از باربری اهواز تریلی کفی استفاده می کنند تا بتوانند بارهایی مانند سنگ معدن یا ماشین های راهسازی سنگین را جابجا کنند. این نوع تریلی دارای قدرت حمل تا ۲۰ تن را دارد.

این نوع خودرو با داشتن شرایط حمل بارهای متفاوت می تواند بیشترین نقش را در جابجایی لوازم صنعتی و سنگین برعهده داشته باشد. باربری ها با شناسایی بارهایی که نیاز به تریلی کفی دارند، برای صاحبان چنین بارهایی شرایط حمل را با قیمت مناسب و بیمه فراهم می کنند.

این تریلی ها فاقد دیواره هستند و به همین دلیل توان حمل بارهایی که به صورت کارتن بسته بندی می شوند را ندارند، چون امکان سقوط کارتن وجود دارد. این ماشین و تریلی ها برای حمل بارهایی که ارتفاع بلند دارند و فضای زیادی نیاز دارند، بسیار مفید هستند و برای حمل سنگ معدن و ترانس های بزرگ برق و تراکتورهای کشاورزی هم گزینه های خوبی هستند.

نرخ باربری اهواز تریلی کفی

نرخ باربری اهواز تریلی کفی

امروزه با افزایش قیمت و نرخ دلار در سطح کشور، تمامی هزینه های جاری و حمل و نقل بسیار افزایش یافته است که نرخ باربری هم از آن جدا نیست. باربری اهواز تریلی کفی ممکن است دارای نرخ های متفاوتی باشد، زیرا هر شهر و استان دارای شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاصی است که با استان های دیگر متفاوت است.

از جمله مواردی که به طور مستقیم روی نرخ باربری تاثیر دارد، شرایط آب و هوایی است. حمل بار به مناطق کوهستانی و دارای گردنه که برای تریلی خطرات خاصی دارد، بسیار گران تر از مناطقی است که جاده ی صاف دارند.

بارزنی و بارگیری هم در قیمت موثر است. بارهایی که ساعت ها وقت راننده را گرفته و ماشین را معطل و منتظر نگه دارند، بسیار گران قیمت هستند و در این شرایط شرکت مجبور است برای جبران زمان از دست رفته، از صاحب بار هزینه دریافت کند، چون ممکن است در این مدت یک سرویس بار خوب و درآمدزا را از دست بدهد.

تریلی هایی که نو باشند و امکانات بارگیری و بارزنی خوبی داشته باشند، گران تر هستند. ماشین های جدید به دلیل نوع خدمات و بیمه گران تر ، ممکن است گران باشند و ممکن است تریلی های فرسوده ارزان تر باشند، اما مدت زمان زیادی را تلف می کنند تا بار شما را به مقصد برسانند.

حمل بارهای خاص که ممکن است در بین راه خطراتی جدی و جبران ناپذیر داشته باشند، بسیار گران تر از بار معمولی است که هیچ خطر جانی ندارد.

حمل بارهایی که مدت زمان مشخصی دارند و راننده آنها را زودتر به مقصد می رساند، ممکن است پاداشی هم برای راننده در نظر گرفته شود.

باربری اهواز تریلی کفی ، شهری و بین شهری 

باربری اهواز تریلی کفی شهری و بین شهری

باربری شهری و بین شهری با تریلی، مخصوص بارهایی است که با وانت و نیسان و حتی خاور قابل جابجایی نیستند. در باربری شهری که در داخل یک شهر و در مسیری نه چندان طولانی انجام می شود، اغلب برای اسباب کشی و جابجایی مغازه ها و اجناس مورد استفاده قرار می گیرد که با رانندگان مجرب و آگاه به امور حمل و نقل و جابجایی انجام می شود.

حمل بار و اسباب منزل هم نیاز به کارگرانی مجرب و متعهد دارد که خانواده ها امنیت خاطر داشته باشند که بارشان بی خطر به مقصد می رسد. بسته بندی صحیح و درست و اصولی از جمله مواردی است باید شرکت های باربری به بهترین صورت برای مشتریان خود انجام دهند. این ماشین ها برای حمل بارهای شهری و بین شهری باید ایمنی کاملی داشته باشند تا مشتریان بتوانند به آنها اعتماد کنند و از جانب یک شرکت باربری معتبر و قانون مند معرفی گردند تا در حین جابجایی و انتقال بار، خطری مردم و بارشان را تهدید نکند.

حمل صحیح بار و جابجایی درست و دور از حاشیه باید در راس خدمات رسانی قرار گیرد. در بارهای بین شهری که به شهرهای دور انجام می گیرد، باید رانندگانی با حوصله و آشنا به جاده ها در پشت فرمان قرار گیرند تا در حین جابجایی، بار دچار خرابی و شکستکی نگردد.

شیوه درست و مناسب جاسازی، امنیت تریلی و کانتینر از جهت سلامتی و عدم پوسیدگی هم بسیار مهم است. در بارهایی که ممکن است آفتاب و گردوخاک آنها را خراب کند، بهتر است از تریلی های پوشیده استفاده شود تا در مسیر راه باران و گردوخاک به اموال و اسباب مردم آسیب نرساند.

در باربری های بین شهری برای جابجایی اسباب منزل بهتر است کادری مجرب از شرکت های باربری برای بسته بندی و مشاوره در خصوص چیدن در داخل خودرو و منزل ، صاحب بار را همراهی کند تا بار و لوازم آسیب نبیند. بعضی از شرکت های باربری بار را به طور کامل بیمه می کنند تا اعتماد مشتری را جلب کنند.

در بارهایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، بهتر است از ماشنین ها و تریلی های نو و به روز استفاده گردد. در حمل بار بهتر است، بارگیری و بارزنی به صورت مکانیزه و دور ازخطرات انسانی باشد تا بار صحیح و اصولی به مقصد برسد.

هزینه ارسال بار با تریلی (ماشین سنگین)

اغلب باربری ها دارای خدمات حمل بار از طریقی تریلی هستند. این باربری ها برای حمل بار با توجه به مسافت و نوع کالا و بیمه دارای تعرفه های قانونی هستند که باید از آن پیروی کرده و رضایت مشتری را جلب نمایند. وزن کالایی که توسط این باربری ها حمل و جابجا می گردد، در تعیین نرخ و قیمت آن موثر است.

این تریلی ها با توجه به ارزش کالایی که حمل می کنند، می توانند دستمزد دریافت نمایند. این تریلی ها انواع کالاهایی که ارتفاع استاندارد ندارند را هم حمل می کنند.

لوازم اصلی و لاستیک این خودروها بسیار سنگین است و قیمت بیمه آنها هم نسبت به خطرات و آسیب هایی که ممکن است بر ماشین های دیگر وارد کنند، متفاوت است. اگر هزینه بیمه و نگهداری هر خودرویی بالا رود، به طور مستقیم روی حمل کالا و در نتیجه قیمت نهایی آن هم موثر خواهد بود.

مسافتی که هر خودرو و تریلی طی می کند، متفاوت است، هر چه مسیر طولانی تر باشد، قیمت حمل و هزینه جابجایی هم افزایش می یابد. در حمل بارهایی که ممکن است برای راننده خطر جانی داشته باشد نیز قیمت افزایش می یابد.

تردد در مسیرهای کوهستانی و پر خطر که ممکن است خطرات و خسارت هایی برای شرکت های باربری به همراه داشته باشد، هزینه را بالا می برد. حمل بارهایی که گران قیمت هستند و ممکن است دزدانی مسلح در کمینشان باشند، نیز گرانتر هستند.

گاهی برای حمل بارهایی که در جاده ها ایجاد ترافیک می کنند،  برای اطلاع رسانی و محافظت دو خودروی سبک به عنوان محافظ، خودروهای سنگین را همراهی می کنند که از صاحب بار دستمزد خود را دریافت می کنند. این هزینه ها موجب افزایش هزینه کلی بار شده که در قیمت نهایی کالا تاثیری مستقیم دارد.

برای بارزنی در بعضی از تریلی ها ممکن است از جرثقیل استفاده شود، یعنی امکان بارزنی و بارگیری از دست و کارگر نمی توان بهره برداری کرد و هزینه جرثقیل هم روی هزینه ها موثر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =