باربری اهواز شهرکرد

باربری اهواز شهرکرد

باربری اهواز شهرکرد

باربری اهواز شهرکرد توسط مراکز باربری انجام می شود . یافتن یک مرکز باربری بسیار متخصص و مجرب در زمینه باربری و حمل و انتقال یک دغدغه بسیار مهم برای هموطنان مستاجر یا به اصطلاح عامیانه خانه به دوش می باشد. این عزیزان مجبورند هرسال اثاثیه منزل را جابجا کنند و در این مسیر متحمل سختی ها و خسارات زیادی می شوند و اکثرا به دنبال مراکزی خاص، باتجربه و ارزان قیمت می گردند و در پیدا کردن این مراکز باربری باید بسیار تلاش کنند و با تبلیغات بی شماری که این مراکز دارند اعتماد کردن و سپردن تمامی وسایل زندگی به یک مجموعه، کار بسیار پر استرسی می باشد که این استرس و اضطراب را بانوان متحمل می شوند .

مزایای استفاده از باربری اهواز شهرکرد

به دلیل اینکه حمل اثاثیه یا هرگونه بار در ایران به خاطر بزرگ شدن شهرها و شلوغ شدن و به وجود آمدن ترافیک های سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است و همین مسئله باعث شده شرکت های حمل بار یا باربری بسیار زیاد شده و این افزایش باعث شده در پیدا کردن یک مرکز فعال و باتجربه با مشکل مواجه شویم، ولی با دانستن چند مسئله می توانیم یک باربری حرفه ای را پیدا کنیم.

باربری کریمی دارای مزیت های بسیاری می باشد از جمله:

۱_ داشتن سابقه بسیار درخشان و خوش نام بودن.

۲_ برخوردار بودن از کادر مجرب و خوش اخلاق.

۳_ سرعت عمل بالا.

۴_ حمل اثاث همراه با بسته بندی مناسب.

۵_ خدمات دهی مناسب.

۶_ داشتن خودرو اتوبار.

تمامی این نکاتی را که بیان نمودیم شامل مرکز باربری و حمل انواع بار ما می شود. باربری کریمی هر گونه باری را به تمامی شهرهای ایران با بهترین خدمات دهی ارسال می نماید و هموطنانی که در شهر اهواز ساکن هستند و قصد انتقال بار به شهرکرد را دارند می توانند تنها با یک تماس تلفنی با مجموعه ی ما با خیالی راحت و آسوده حمل بار انجام دهند .

باربری اهواز شهرکرد با کمترین هزینه

باربری اهواز شهرکرد کمترین هزینه

باربری اهواز شهرکرد با کمترین هزینه در مجوعه ی بسیار فعال و بزرگ ما صورت می پذیرد. مدیریت باربری کریمی تلاش نموده است با بالا بردن خدمات به مشتری و کم کردن هزینه های جانبی از هرگونه تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان عزیز بکاهد. باربری ما با داشتن سابقه بسیار طولانی و محبوبیت در ببن مردم، یکی از برترین ها در این زمینه تبدیل شده است و با داشتن یک کادر مجرب ، باتجربه ، خوش اخلاق و توانمند توانسته جلب رضایت مشتریان را فراهم نماید. این کادر متخصص با داشتن سرعت عمل مناسب و بسیار بالا از کم کردن بار روانی حمل اثاث منزل به مشتریان کمک شایانی نماید و با ارتباط گیری و ملایمت به مشتریان این آرامش خاطر را بدهد که در اسرع وقت و بدون کوچکترین خسارت بارشان به مقصد خواهد رسید.

همچنین باربری کریمی با داشتن جعبه و کارتن های درجه یک و مقاوم که مخصوص همین کار هستند و فوم و ضربه گیرها و چیدمان صحیح و مناسب اثاث و وسیله ی منزل از هرگونه لرزش، برخورد و سرخوردگی وسایل جلوگیری نموده و هیچ گونه خسارت احتمالی را به بار نمی آورند.

این مرکز دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به باربری های دیگر می باشد که برای فهمیدن این موضوع می توانیم با یک سرچ کوتاه در اینترنت پی ببریم و با اعتماد به این مجموعه بارهایمان را جابجا نموده و از متحمل شدن هرگونه خسارت و قیمت اضافی بکاهیم.

مشتریان عزیز می توانند با اشتراک گذاشتن پیشنهادات و انتقادات سازنده در وبسایت، ما را در ارائه ی بیشتر و بهتر خدمات به مشتریان یاری نمایند.

ما با دیده ی منت تمامی این پیشنهادات یا انتقاد ها را می پذیریم .

باربری اهواز شهرکرد با انواع کامیون ها

باربری اهواز شهرکرد ، انواع کامیون

باربری کریمی با انواع کامیون ها توانسته با ارائه خدمات ویژه به مشتریان جلب رضایت آنها را فراهم نماید. خودرو کامیون معمولا برای حمل و جابجا کردن بارهای مختلف ساخته شده است و این خودرو دارای تنوع و مدل گوناگون از نظر شکل ظاهری و تناژ و قدرت و تعداد چرخ ها می باشد. در باربری ما انواع کامیون تک یا همان شش چرخ ، کامیون ۱۰ تن و کامیون ۹۱۱ موجود می باشد. این کامیون ها بسیار سالم و سرپا هستند و با توجه به باری که مشتریان عزیز قصد جابجایی آن را دارند انتخاب می شوند. در بعضی نمونه ها حمل بار داخل شهری بوده و در بعضی دیگر برون شهری و این انتخاب به وسیله کارشناسان ما انجام می شود. در بعضی موارد مشتریان عزیز بارهای بسیار مهم در اندازه و تناژ بالا را برای معامله و تجارت جابجا می کنند که این عزیزان نیازمند خدمات ویژه ای از جمله بیمه نامه هستند. ما به مشتریان اطمینان خاطر می دهیم که این بیمه نامه دولتی و از مراکز معتبر به بارهای مشتریان تخصیص داده خواهد شد.

در مجموعه ی ما جابجایی انواع بار به صورت شبانه روزی در هر ساعتی پذیرش و با بهترین شرایط حمل خواهد شد. در مواردی دیگر که که مشتریان بارهای سنگین تری برای جابجایی داشته باشند، نیاز به کامیون جفت هستند که توانایی حمل بار با وزنی حدود ۱۵ تن را دارا بوده که این نمونه در پارکینگ باربری حاضر و آماده برای هرگونه حمل بار است و با رانندگانی ماهر و باتجربه به مشتریان گرامی خدمات ارائه می نمایند، چرا که این مرکز با دارا بودن یک مدیریت بسیار متعهد و کادری بسیار با تجربه و آموزش دیده در رابطه با بسته بندی، چیدمان بار و حمل بار بدون آسیب دیدگی و خسارت می باشند و دارای قیمت بسیار مناسب بوده و یکی از برترین مراکز حمل بار و باربری شناخته شده است .

موارد مهم در که باید هنگام مراجعه به باربری رعایت کنیم

موارد مهمی که باید هنگام مراجعه به باربری رعایت کنیم را اینگونه می توان تشریح کرد:

۱_ برای پیدا کردن یک مرکز حمل بار شتابانه و باعجله تصمیم نگیریم.

۲_ از باربری هایی که زیر نظر اتحادیه حمل بار هستند تقاضای خودرو حمل بار نماییم.

۳_ اگر به صورت اینترنتی قصد انتخاب باربری را دارید حتما از مجاز بودن سایت و جعلی نبودن درگاه مطمئن شوید. شایان ذکر است مجموعه ی ما یکی از باسابقه ترین مرکز باربری بوده و زیر نظر اتحادیه ی حمل بار فعالیت می نماید و یکی دیگر از افتخارات ما صدور بیمه نامه است که متناسب با ارزش بار مشتری انجام می شود و در صورت بروز هرگونه خسارت احتمالی هنگام حمل و جابجایی بار بیمه به طور کامل جبران خسارت می نماید.

مشتریان عزیز می توانند برای اتلاف نشدن وقت به صورت آنلاین و اینترنتی به وبسایت مرکز ما مراجعه نموده و رزرو کامیون نمایند. کارشناسان ما در صورت نیاز به مشتریان راهنمایی و مشاوره خواهند داد تا با توجه به نوع بار و مسافت بهترین خودروی حمل بار را اتنخاب نمایند.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس تلفنی، خودروی حمل بار سفارش دهید. ما با داشتن رانندگانی بسیار متعهد و آموزش دیده هرگونه باری را اعم از اثاث منزل، بارهای تجاری و مصالح ساختمانی را با بهترین کیفیت جابجا می نماییم و برای مشتریان عزیز این امکان را فراهم آورده ایم هنگامی که سفارش خودروی حمل بار انجام می دهند، درخواست بیمه نیز برای بار خود ثبت نمایند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =