باربری اهواز به اصفهان

باربری اهواز به اصفهان

باربری اهواز به اصفهان

باربری اهواز به اصفهان از سمت باربری کریمی به صرفه است و مبالغ ارزان را از مشتریان طلب می کند. در این باربری کل خدمات با بارنامه ی دولتی که کلیه اطلاعات مالی ،ماشین مورد نظر، فرستنده ، گیرنده و راننده ثبت می شود و به اصفهان فرستاده می شود. بارنامه برای تضمین امنیت و حفظ امانت بار می باشد.

شرکت کریمی، باربری سریع و ارزانی است که با سالها سابقه درخشان با پرسنل مجرب و انواع کامیون و کامیونت تحت پوشش بیمه کالا، در این امر خدمات شبانه روزی و حرفه ای ارائه می دهد. باربری اهواز به اصفهان با محاسبه تعرفه کرایه طبق نرخ روز اتحادیه انجام می شود. کامیون های مورد استفاده مجهز به پتو و ضربه گیر بوده و امنیت جابجایی توسط پرسنل تخصصی تضمینی می باشد.

باربری اهواز به اصفهان با بهترین خدمات

در باربری اهواز به اصفهان و برعکس، اگر موردی مثل خرابی مسیر جاده و یا تصادف سایر خودرو ها به وجود نیامده باشد، مسیر ۵۱۳ کیلومتری در حدود بین ۵ الی ۶ ساعت انجام می گردد. انواع بار قابل حمل از اهواز به اصفهان مثل بار های خانگی و اسباب کشی، کشاورزی و غیره است که مشکلی در جابجایی وجود نخواهد داشت.

تعهد ، وفاداری و احساس مسئولیت کارکنان باربری کریمی جای هیچ گونه نگرانی بابت حمل بار از جنب مشتری را ندارد و مشتریان از اطمینان خود پشیمان نخواهند شد.

در هر ساعتی از شبانه روز می توان از باربری اهواز به اصفهان استفاده کرد و هر نوع کالا و بار را با راننده مجرب و خبره ی شرکت بی هیچ خط و خشی به مقصد رساند.

انواع ماشین های باربری اهواز به اصفهان

باربری اهواز به اصفهان انواع ماشین باربری

در تعریف کلی از ماشین های باربری می توان به تریلی، کامیون ، خاور ، وانت و نیسان اشاره نمود. از کامیون برای حمل وسیله های سنگین استفاده می شود. کامیون ها خود انواع مختلفی دارند که بسته به نوع بار ، حجم ، وزن و نحوه جابجایی بار به کار می روند.

ظرفیت کامیون ها مختلف است که معمولا از ۴ تن به بالا است. انواع کامیون بر اساس نوع کاربری و نوع اتاق متفاوتند از جمله کامیون اتاق‌ دار ، کامیون لبه‌دار ، کامیون تیغه‌دار ، کامیونی کفی ، کامیون سقف‌دار، کامیون یخچال‌دار، کامیون تانکر، کامیون بونکر، کامیون میکسر، کامیون کمپرسی ، تریلی چادری برای ترانزیت ، تریلی جامبو و غیره.

عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری

باربری اهواز به اصفهان عوامل موثر نرخ باربری

باربری جزو مشاغل خدماتی محسوب می شود که نرخ باربری تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند حجم بار، نوع وسیله باربری، مسافت، نوع وسیله ، درون شهری یا برون درون شهری است. امروزه صنعت باربری هوایی، زمینی و دریایی نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و گسترش استفاده از اینترنت باعث شده تا نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی در این حوزه پدید آید. این اپلیکیشن ها کمک می کنند تا با وارد کردن عوامل موثر بر قیمت باربری مانند انتخاب وسیله نقلیه و مسافت، مبلغ مورد نظر را قیاس کنید.

وزن بار نخستین و مهم ترین مورد در قیمت نهایی باربری است، هر چه که وزن بار قابل حمل بیشتر باشد، استهلاک ماشین و سوخت مورد نیاز هم به طبع افزایش می یابد. هر کدام از وسایل نقلیه باربری دارای ظرفیت معلومی هستند و نوع باری که باید جابجا شود، در تعیین وسیله نقیله مهم است، حمل بار سنگین با وسیله نقلیه نامناسب موجب فشار آوردن به وسیله نقلیه و صدمه به بار می شود.

برای درک بهتر مثالی را باید عنوان شود مثلا حمل و نقل بارهایی که شکل مایع دارند با تانکر صورت گیرد، مواد غذایی توسط کامیون یخچالی و اسباب منزل توسط خاور حمل می شوند و هر یک از وسایل قیمت جداگانه ای دارند.

مسافت ها دارای تعرفه ای مشخص هستند که برای کامیون ، سواری، خاور و کامیونت ثابت است.

نوع بسته بندی یکی از عوامل مهم در محاسبه هزینه باربری می باشد. بارهای چوبی مثل مبلمان و سرویس خواب همیشه در پالت قرار می گیرند و بارهای شن و ماسه در گونی پر می شوند و هر کدام از ماشین های باربری سیستم جداگانه ای در خصوص بارگیری و تخلیه بار دارند که دستمزد هر یک متفاوت است.

بعضی از ماشین های باربری از بنزین و بعضی از گازوییل استفاده می کنند و هر افزایش نرخ سوختی می تواند هزینه باربری را هم افزایش دهد.

اگر بار متقاضی دارای ارزش بالایی باشد عموما بار را بیمه می کنند. هزینه بیمه نیز بستگی به نوع بار و حجم آن دارد. امروزه صدور بارنامه الکترونیکی باعث بهبود صنعت باربری شده است و کار راننده ها را راحت و بی دغدغه ساخته است.

شرکت های مختلفی در حوزه باربری فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. اگر شرکتی معتبر و با سابقه باشد اما از کارگران غیر حرفه ای استفاده کند، نمی تواند اعتماد مشتری را به خود جلب کند، زیرا کارگر ناشی موجب ایجاد مشکلاتی از جمله خسارات مالی به مشتری خواهد شد. کارگران خوب و حرفه ای، کسانی هستند که علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی، قدرت جسمانی، اجتماعی و مسئولیت پذیر باشند.

معمولا شرکت های باربری، ماشین های مختلفی برای حمل و نقل بارها در اختیار دارند که هریک از آن ها دارای ویژگی هایی چون ظرفیت ، ابعاد و مصرف سوخت می باشد و بهترین شرکت باربری، شرکتی است که همه نوع ماشین باربری را در اختیار داشته باشد تا بتواند نیاز مشتری را مرتفع سازد. داشتن انواع ماشین باربری به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت باربری است و نداشتن محدودیت در سرویس دهی به مشتری است.

اکثر باربری هایی که به شیوه ی قدیمی کار می کنند، بعضی از روزها را تعطیل اعلام می کنند ولی در مقابل باربری های آنلاین و شرکت های خدمات دهنده ی این حوزه ، در تلاشند در هر ساعات از شبانه روز و ۷ روز هفته را در حال خدمات رسانی به مشتریان باشند. نداشتن هیچ محدودیتی در سرویس دهی، یک ویژگی ناب و مشتری پسند محسوب می شود.

در حالت فعلی و حاضر، کل شرکت های باربری باید روند صدور بارنامه و بیمه نامه را انجام داده باشند. همچنین یک قرارداد معتبر هم بین شرکت و مشتری امضا می شود که در در آن مواد و تبصره هایی نوشته می شود که هر دو طرف باید به آن متعهد باشند و عمل نمایند، به نحوی که اعتماد مشتری را کاملا به خود جلب کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =