باربری اهواز ارومیه

باربری اهواز ارومیه

باربری اهواز ارومیه

باربری اهواز ارومیه با بهترین خدمات توسط این شرکت انجام می گیرد. می توان گفت باربری عبارت است از حمل و نقل لوازم و وسایل مورد نیاز که به موجب این حمل و نقل بسیاری از لوازم اصلی زندگی امروزی به مکان های دیگر جابجا می شود. علت اصلی باربری نیاز به لوازمی است که ممکن است در یک منطقه وجود نداشته باشد و افراد مجبور باشند اسباب و لوازمی را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند.

در گذشته حمل بار و جابجایی به دلیل نبود امکانات و لوازم سریع السیر به سختی انجام می شد، اما امروزه حمل بار با روش های کاملا متفاوت و از طریق، هوایی، زمینی و دریا انجام می گیرد که هر یک دارای مزایا و معایبی است که هر فرد یا نهاد بر حسب توان مالی، زمان و فرصتی که برای هر محصول در اختیار دارد، نزدیکی و یا دوری راه، یکی از روش های حمل بار را اتخاب می کند.

باربری کریمی با اطلاعات کافی از میزان فاصله راه و مسافت، با ارائه بهترین خدمات از طریق ماشین های سنگین انجام می گردد. حمل بار از طریق نیسان هم ممکن است که بیشتر در تهران بارگیری انجام می گیرد، یعنی بار در تهران به نیسان دیگری سپرده می شود.

در این باربری از کامیون و کامیونت هم استفاده می گردد که نرخ و کرایه هر نوع وسیله نقلیه با توجه به نوع بار متفاوت است. در خصوص زمان رسانیدن هر باری در زمان مشخص باید با مرکز باربری در میان گذاشته شود که قوانین ویژه و خاصی دارد، به طور مثال بار فاسد شدنی باید خیلی سریع به مقصد برسد تا تولید کننده متضرر نگردد.

بیمه باربری اهواز ارومیه

باید بدانید بیمه های باربری هم مانند تمامی بیمه های رایج در کشور ضروری است. بیمه قراردادی است که بین صاحب کالا و شرکت حمل و نقل کننده انعقاد می گردد. در حمل بار توسط هر وسیله نقلیه علاوه بر رسانیدن بار باید مواردی مانند، آسیب نرساندن به دیگران و خودرو هم مشخص گردد، چون در راه و جاده هیچ پیش بینی نمی تواند قطعی باشد. پس بهتر است برای پیشگیری از بروز ضررهای مالی اقدام به عقد قرار داد بیمه باربری گردد.

در بیمه باربری تمام شرایط مربوط به دیر یا زود رساندن بار، آسیب زدن به بار، تصادف با انسان و احشامی که ممکن است صاحب داشته باشند منظور می گردد و تمامی قوانین مربوط به هر نوع خسارت جانی و مالی مشخص و مصوب گردد. در بیمه باربری شرکت بیمه مبلغی از فرد بیمه گذار دریافت می کند و ممکن است در طول مدت قرارداد بیمه، هیچ گونه حادثه ای رخ ندهد، اما فردی که با بیمه عقد قرارداد نموده، موظف به پرداخت بیمه خواهد بود.

بیمه باربری چنانچه در حین حمل بار خسارت یا آسیبی متوجه فرد راننده یا خودرو یا شخص دیگری گردد، شرکت بیمه ای که صاحب کالا با آن شرکت قرارداد بسته است، موظف است که خسارت را بپردازد. پرداخت خسارت باید با نظر کارشناس آگاه به بیمه باربری انجام گردد تا طرفین متحمل ضرر نشوند.

 تفاوت میان اتوبار و باربری

باربری اهواز ارومیه تفاوت با اتوبار

اتوبار قدیمی ترین شیوه حمل و نقل است که از دیرباز معمول است. به تمام بارهایی که از زمین حمل و جابجا می شوند، اتوبار گفته می شود. بعضی از شرکت های حمل و نقل فقط از طریق زمینی و با ماشین های سنگین و سبک مانند کامیون، کامیونت، تریلی های سنگین و نیسان حمل و جابجایی بار را انجام می دهند. این نوع حمل و نقل مخصوص حمل بارهایی است که فاسد شدنی نیستند و برای اجناس خشک مانند لاستیک و کفش و انواع لوازم خانگی مناسب ست.

اما در باربری، حمل بار از تمام راه های ممکن صورت می پذیرد مانند زمین، دریا، هواپیما و قطار. برای حمل بارهایی که خیلی سریع فاسد شده و یا ممکن است برای همیشه خراب گردند، از هواپیما استفاده می شود به طور مثال حمل یک قطعه از اعضای بدن برای پیوند فقط با هواپیما میسر است.

در باربری از تمام راه هایی که امکان ترانزیت کالا و بار وجود دارد، استفاده می گردد مانند حمل غلات، انواع شیشه، سیمان، گچ، انواع روغن و شوینده که خراب نمی شوند.

برای حمل بار به جزایر و یا مناطقی که در محاصره آب هستند، از حمل دریایی بهره برداری می شود. در مناطقی که راه آهن وجود داشته باشد و امکان حمل بار از طریق قطار راحت تر باشد، حمل و نقل از طریق قطار رخ می دهد.

گاهی راه ارتباطی ممکن است دچار حوادثی شده باشد و از طرفی آن منطقه نیاز به حمل بار داشته باشد، شرکت های باربری با بررسی تمام جوانب حمل و نقل، راحت ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه را برای حمل کالا انتخاب می کنند.

شرکت باربری کریمی با توانمندی های فراوانی که دارد، می تواند کل کشور را پوشش دهد تا هیچ منطقه ای از داشتن کالاهای ضروری محروم نگردد. بعضی از خودروهای حمل بار باربری اهواز ارومیه ، دارای یخچال هستند که برای حمل گوشت، مواد فاسد شدنی از آنها استفاده می گردد و گوشت و محتویات آن سالم و در موعد مقرر به دست مصرف کننده می رسد.

نرخ باربری اهواز ارومیه

نرخ باربری اهواز ارومیه

می توان گفت باربری اهواز ارومیه یک مسیر طولانی و نسیتا زیادی است که ممکن است هر راننده ای با سختی و تحمل خستگی زیاد بتواند بار را خوب و سالم به مقصد برساند. باربری کریمی با در نظر گرفتن مسافت و راه طولانی در تلاش است تا بهترین وسایل نقلیه را انتخاب نماید.

تعرفه حمل بار از طریق زمینی به قیمت کیلومتر بر ساعت و به اندازه میزان باری که به مقصد می‌رسد، محاسبه می شود. هزینه حمل اسباب و اثاث منزل متفاوت است، تعداد کارگری که در حین بار کمک نموده اند، نوع اتومبیل یا ماشین حمل بار، زمانی که ماشین و وسیله نقلیه در رفت و آمد است و… از جمله موارد مهمی است که در تعیین نرخ باربری نقش مستقیم دارد.

گاهی قیمت ماشین های حمل بار متفاوت است، به طور مثال قیمت نیسان با کامیون متفاوت است، چون نیسان کوچک تر از کامیون است و ممکن است با دو عدد نیسان کل بار یک فرد جابجا گردد، اما اگر ماشین حمل بار کامیون یا کامیونت باشد، ممکن است فقط با یک سرویس، کل بار جابجا گردد.

شرکت های باربری هم دارای هزینه های جانبی هستند که به طور مستقیم بر روی نرخ باربری تاثیر می‌گذارد. در باربری گروهی از شرکت های باربری که در حوزه اسباب کشی فعالیت دارند، خدمات ویژه ای دارند که منجر به افزایش قیمت و بالا رفتن نرخ می گردد. مانند بار زدن در مبدا، بارگیری یا تخلیه در مقصد، حمل بار در کمترین زمان ممکن، بیمه بار، داشتن ماشین هایی تندرو و ایمن از جمله مواردی است که روی نرخ باربری بسیار موثر هستند.

افزایش نرخ باروری می تواند وابسته به نوع ماشین هم باشد، ماشینی که مسقف باشد و از بار به خوبی محافظت کند، نرخ بیشتری خواهد داشت.

باربری ها دارای تعرفه های خاصی هستند که بر طبق همان تعرفه و مطابق قراردادشان، نرخ خود را کم و یا زیاد می‌کنند. باید گفت نرخ باربری اهواز  در مناسبت های خاصی ممکن است افزایش یابد. چون تراکم بار زیاد شده و رانندگان انواع خودروی حمل بار مجبور به کار مداوم هستند. هر شرکت باربری به نسبت خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد، هزینه دریافت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =